kuratorsamtal och tandläkarbesök = fattig!!

Hihi japp fattig lär jag iallafall bli..

Kuratorsamtalet gick bra. Gillar denna kurator.. vi samtalade i en dryg timme och detta var det sista samtalet som vi har bestämt.. sen får vi väl se vad som händer i framtiden..

Hos tandläkaren har jag oxå hunnit vara. två hål hade jag så jag blir ca 2500 kr fattigare inom en snar framtid.. men men.. det är lika bra att göra det på en gång.. Det är inga nya hål utan bara två som utvecklats från förra gången.. HAr fått en ny tandsköterska med, Elisabeth.. hon vvar bra hon.. lugn, försiktig och lyssnade på mig... br handlag had hon oxå... vi skrattade en hel del.. skönt och avslappnat.. 425 kr gick det på idag..

I natt ska jag ut o jobba första natten av 3.. hoppas natten blir lugn.. inte för lugn men hyffsat lugn..
 JAg är redo!!! hahahahahaha hittade denna hos mammabohman.blogg.se och kunde inte låta bli o låna den.. stämmer så bra in på mig ibland!!


Alicia sover hos farmor och farfar i natt och ska till dagis hela veckan.. hon älskar verkligen det!! idag fick jag syn på en av hennes "nya" dagiskompis, Axel.. söt pojke!! Lias var självklart fram till alicia och skulle pussas det första han gjorde när hon kom in!! kärlek på dagis?!?!?!? haha det ska börjas i tid!!! Nej men jag kan förstå Lias för alicia är en söt tjej!!! (ånej inte ett dugg partisk!!)

Nehej.. dags att ta sig en kopp svart guld och börja packa väskan kanske!!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0