Hej!

Numera kommer jag att börja blogga här istället för på hemsidan. dels för att det inte gick att sätta lösenord på hemsidan och för att jag i morgon blivit inkallad på möte med min arbetsgivare. som tur var blev jag uppringd av en representant från vårdförbundet som hade blivit tillfrågad att vara med på mötet. enligt henne handlade det om min blogg och chefen ville inte säga något innan i morgon. men det jag hade gjort var att jag skrivit exakt vad jag känner angående mitt jobb och tydligen väckte det deras uppmärksamhet på något vis, någon som läst min blogg hade vidarebefordrat detta till chefen och nu är det tydligen en hel del som ska pratas om i  morgon. det är tydligen inte helt okej att skriva vad man känner angående sitt jobb.. jag har doc inte skrivit något personligt om någon patient eller så utan mest om min frustration om ett icke egetvalt arbete. denna bloggen kommer självklart vara låst och enbart vissa kommer få lösen. då för att undvika detta igen.. jag vill känna mig fri att skriva om mina känslor utan att "chefen" ska lägga sig i!

Nu vet ni och jag kommer att uppdatera så fort jag vet något.

Bilder kan fortfarande uppdateras på hemsidan men inga blogginlägg!!

//HAnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0