2 år har snart passerat..

Ja för två år sedan åkte vi in till förlossningen. jag skulle få en sovdos för att jag hade så ont och inte fått sova något de senaste  nätterna.. den 6/8 dvs i morgon för 2 år sedan. blev vi igångsatta. kl 10 fick jag första dosen av gel, kl 14 andra dosen. Kl 18-19 kom de första krystvärkarna, men det visste jag inte då. Kl var 22:40 den 6/8 då vår älskade dotter kom ut till oss.. Två underbara år, med mycket skratt och glädjetårar. Hon har blivit så stor..


Alicia nykläckt 6/8



Alicia 1 år



Alicia (nyligen dvs den senaste 2månadersperioden) 2 år



Nehej..

GODNATT

Kommentarer
Postat av: moffa

det är min tjej det!!

2010-08-05 @ 23:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0