magsjuka eller?

I morse tog vi det lugnt. runt lunch tog vi en picknick ute i gräset o det var så skönt. ost- och leverpastejsmörgåsar blev det. sedan lekte vi o hade det hur mysigt som helst..
I eftermiddag tog vi en tur till ica.. alicia hade varit kräkfri sen igår kväll, men vad tror ni händer halvvägs till tranemo? jo ungen kräks i bilen!!! suuck!! hem, byta kläder, tvätta henne och bilen.. sen var vi iväg igen.. väl framme i tranemo kräks alicia igen. dock kände jag det på mig och rusade ur bilen så fort vi stannat och tar ut henne. bara en liten en denna gång.. tror ni det gick o få in henne i bilen igen??? haha nepp hon skulle handla!! sötnosen min.. efter handlingen, hem packa in allt, hänga tvätt  och sen gick vi över till grannen och grillade o hade trevligt.. o nej hon har inte kräkts sen 13-tiden.. nu sover hon.. och vi andra ska sova  strax.. i morgon får alicia vara hemma från dagis, jag jobbar ju kväll men farfar ställer upp på eftermiddagen, och om hon inte kräks något i morgon så får hon gå till dagis på tisdag. annars får jag vabba tisdag. jag antar att det är någon form av magsjuka men det kan mycket väl vara solen som bär skulden. jaja vilket fall som helst.. vår lilla tös är sjuk och det är synd om henne.. nej nu är det dags att sova!! godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0