angående tidigare inlägg..

jag har då blivit inkallad på möte med min chef och huvudpersonalchefen, samt så blev jag kontaktad av vårdförbundet som kommer att vara med mig på mötet i morgon 8:30. det hela gäller om jag förstått rätt av vårdförbundet ett inlägg jag gjort på min förra blogg/hemsida (det är nu borttaget från hemsidan). detta inlägg var dock ganska magstarkt och berörde mina känslor angående min jobbsituation och hur jag kännde angående att bli tvångsförflyttad. jag nämnde dock inga personer som skulle kunna bli kränkta, förutom att jag nämnde min avdelning. det är enligt mig min fria rätt att uttrycka mina känslor, men jag kan hålla med om att jag kunde hoppat över at nämna avdelningen. vad som kommer att hända på mötet i morgon vet jag inte och inte  heller vilka konsekvenser det kan få, men en sak ska alla veta, jag står för mina åsikter fullt ut, men har till mitt försvar att jag mådde väldigt psykiskt dåligt då och går hos en kurator numera, doch inte enbart för detta. jag försvarar inte andra som exvis lagt t bilder mfl på internet. för det är fel! men att få skriva på en privat blogg som dock inte hade lösen tycker inte jag är fel, förutom att avd nämns vid namn. jag kan enligt vissa ha gjort fel, men kommer slåss för mina privata känslor fullt ut i morgon. Jag har redan vidtagit åtgärder: tagit bort inlägget som jag tror gav störst reaktion, samt avslutat bloggandet på den hemsidan. numera kommer allt jag skriver vara bakom"låsta" dörrar. så därför är det viktigt att ni som läser detta inte sprider något vidare, varken lösen eller inlägg som kan göra folk upprörda.

Jag kommer förmodligen fortsätta kommentera min jobbsituation, men då kan jag åtminstone hålla det "privat". För även om bloggen ligger på nätet kan det närmast liknas vid en dagbok.

Nu ska jag gå och lägga mig såjag är utvilad i  morgon. ni får en redovisning i morgon om vad som hänt på mötet mm.

Godnatt, och ni, snälla ni, håll tummarna för minsta möjliga konsekvens!

kram hanna

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken jobbig situation du hamnat i. Bra att du tagit bort inlägget och har lås på bloggen nu! Privata känslor ska man nog hålla bakom lås och bom =) Tänker på dig och hoppas att det går bra idag. KRAM

2010-05-18 @ 12:57:27
Postat av: Cecilia

Hej! Har hållt alla min tummar idag och hoppas att de gått bra. De är ingen rolig sits du sitter i, men jag har läst din blogg innan och de jag läst har jag inte upp levt som något kränkade mot någon, du har bara skrivit om din känslor vilket du har rätt i. Kram Cecilia

2010-05-18 @ 18:38:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0