Snön kom tidigt i år!!

I år kom snön tidigt.. igår 21/10 föll den första snön här hemma. Såå mysigt.. Och igår kväll var det snöstorm här! I morse när vi gick upp hade det snöat massor. Fick borsta av bilen och starta bilen tidigt. Alicia och jag kom iväg sent idag. och dessutom var det dålig sikt när jag körde och halt. suck.. o inga vinterdäck på bilen.. 50 km/h körde vi i från oss ner till samhället, såg nada och var livrädd för att köra av vägen. det var flera bilar bakom mig som blev irriterade, de blinkade med helljuset och hade sig.. suck.. kan inte folk förstå varför nån gång.. Det finns ju idioter överallt..

Alicia blev helt till sig igår när hon fick se snön.. hoppade omkring och sprang runt..och sen på kvällen när det börjat snöa igen så följde hon med mig ut en stund.. och sprang sen in o skrek: "mamma pappa det nöar!!! haha sötnosen... överlycklig som bara den.. så snart är det väl dags att ta fram pulkan.. Igår när jag hämtade alicia på dagis så sprang hon omkring med en pulka trots att den första snön smält bort... haha sååå söt.. Nåja bara hon är lycklig så!!




Appropå lycklig: Grattis Helen&Mikael till ert lilla pyre i magen!! Har inte hunnit sagt det än..

Det är många här omkring som ska ha barn igen.. suck.. jag vill oxå ha!! man blir ju lite avundsjuk iaf.. tänk vad mysigt med en liten nykläckt bebis.. längtar efter det jag med!! Saknar ju den tiden när alicia var liten.. hon var den vackraste bebis jag någonsin sett ;) okej.. jag är lite partisk... haha..

Och  nu är min lilla bebis sååå stor.. här är några nya bilder på henne:



Alicia i full mundering påväg till dagis (här ser ni även den bäddsoffa som jag vann på tradera för 1 krona!!)


Mer uppdatering kommer senare!!

Om ni vill får ni gärna kolla in min nya handarbetsblogg: crazyincrocheting



kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0