Dags för lite bilder kanske..

ja det var ett bra tag sedan jag la in bilder.. jag har glömt att ladda kameran och därmed ej tagit så många bilder som jag brukar.. ni som känner mig vet hur ajg brukar vara med kameran.. men nu kommer lite bilder. dock har jag mest gamla bilder o visa men bättre än inget!

Vi var och hälsade på mormor och morfar hela familjen. Vi lekte mycket på hemma plan samt var på busiz och i badhuset. alicia älskade verkligen detta och den dagen då vi var på busiz slet hon ut oss allihop!!

Ja blöjan ska vara på men utanför? jaja tokstolla!!


Besök på busiz!






besök på badhuset och lite fika efteråt!


Blivande dolly parton kanske?


Farfar kom med en trehjuling igår och alicia verkligen älskar den!


en liten del av våra odlingar!!


Igår smakade jag hallon/saltlakritsglass från sia. supergod!! det är som glass o godis i ett!!! den måste ni smaka om ni inte gjort det!! sommarens glasssmak för mig iaf!!

Ska ut och jobba den sista natten i natt.. ska bli skönt! det är tufft nu att jobba. kroppen säger ifrån med en pågående förkylning, en överläpp av gigantiska mått! och en trötthet som aldrig vill försvinna!!

nej nu ska jag börja med maten här!
HA de bra!! kram

Kommentarer
Postat av: Helen

Kul att se alla bilder! Fram med kameran nu igen :)

2011-04-14 @ 19:40:37
Postat av: Sandra

Kul med uppdatering och bilder =)

Den glassen är jättegod! Patrik har smakat den nya dajmstruten med smak av päron, det blir mitt nästa projekt =)



Vilken vecka är du i nu? Mår du bra?

Kram

2011-04-14 @ 20:07:57
URL: http://sandrapatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0