Helgen som gått..

JA denna helgen har varit blandad. både skoj och jobbig.. skoj för att vi var nere hos syster min och firade hennes minsting IZAC, mindre roligt för att jag har en jävla förkylning med hosta som aldrig vill släppa.. suck!!

I fredags blåste jag o alicia lite såpbubblor och det älskade hon!!


Sen ville hon posera lite i trappen iförd sin fina pippitröja!

 I lördags morse så åkte vi ner till skåne. vi tog paus i ljungby där vi åt lunch med mormor&morfar, gammelmorföräldrarna och morbror niclas! sedan bar det av neråt skåne. vi passade på att äta lite mjukglass i degeberga vilket alicia uppskattade mycket. på eftermiddagen gick vi ut på en långpromenad och tittade på huset som min syster och hennes sambo köpt, och så besökte vi ankdammen och lekparken. på kvällen åt vi pizza och sallad och tog det lugnt. busungarna x 3 busade och stojade hela kvällen och somnade gott vid 21 tiden..



På söndagen passade vi på att gå ut en sväng på morgonen. gungning och utelek stod på schemat. alicia älskar verkligen att gunga och hade riktigt roligt. kusinen izac kom oxå med ut och såg till att morfar fick leka han med!




Efter uteleken bar det av till baskemölla där kusinerna IZAC och KEVINS farmor och farfar bor, för att ha kalas för IZAC som fyllde tre år den 31/3. Fåren och deras lamm var roliga tyckte alicia!

Sedan efter lite lek så blev det paketöppning. både alicia och izac tyckte det var kul.

Efter paketöppning så lekte barnen vidare innan lunchen intogs. God lunch och senare god fika fick vi. vi satt ute och fikade. det var härligt varmt med solsken så barnen njöt så mycket av det.. och det gjorde även vi vuxna!
Vid 16 åkte vi hem! det var en trevlig skåneresa! Vi var hemma kring 19:30 tiden och tog det lugnt och bara varvade ner.

Idag är alicia på dagis, jag är hemma o pluggar på fm och i em ska jag på ssk-möte på jobbet.

KRam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0