lite blandat..

ja det händer inte såå jätte mycket här just nu. har varit långledig och äter penicillin för lunginflammation. tar hand om mig själv o lilla familjen. I torsdags var jag hos bm på morgonen, blev ett extra besök bara då vi bokade in detta i vid inskrivningen och efter ultraljudet så blev jag ju framflyttad så det blev lite fel i veckorna där.. sen bar det av till tandis där jag skulle dra ut en visdomstand. det var bland det värsta jag varit med om.. visst det gjorde inte ont men fy va konstigt det kändes i munnen när de lirkade ut tanden. blev lite rädd för det kändes som om de drog ut fel tand, men hela käken blev ju "påverkad" så det var väl inte så konstigt.. har inte haft jätteont men visst har det smärtat lite så man går på panodil x4 nu.. mest för att slippa smärtgenombrotten som är så jobbiga. har fortfarande lite svårt att äta och så för jag kan inte gapa så stort. men men mat får man ju i sig. Igår, fredag, skjutsade jag svärmor till jönköping, hon skulle träffa några kompisar i helgen o be o ha sig. vi passade på att shoppa lite. jag köpte två par mammabyxor, ett par mjukisbyxor och ett par korta vita leggings. Alicia fick två par nya skor för 228kr och en badrock. sen inhandlade vi lite smått på ikea. Kul var det och inte särskilt dyrt heller. Väl hemma så älskade alicia sina nya skor och skulle ha de på sig inomhus.  Vi käkade pizza igår kväll eftersom jag kom hem så sent o sen skulle jobba. alicia älskar verkligen pizza, jaja mest bananerna och ananasen som är på, o sen ska hon äta up MIN sås den lilla skitungen ;).  hon är för go. I natt har det varit rätt lugnt på jobbet. känner mig inte alls så trött som jag brukar så jag får se hur mycket sömn det blir idag. Det är ju valborgsmässoafton i dag och peter o alicia och farfar grejar o donar med bland annat en mycket större sandlåda.. kommer bilder på det senare. Sen har vi även beställt en ny lekstuga som vi kanske får i helgen. men den måste målas först så den blir väl inte ihopsatt idag eller i morgon. I eftermiddag ska vi grilla och sen åka till bygdegården och kolla på årets "brasa". Ska bli kul o se alicias reaktion i år. efter det blir det fika och sen jobb för min del! Har inte tagit så mycket bilder de senaste dagarna men ska försöka mer nu...

Här är alicias fina saker hon fick i går!

Rosa badrock med vita stjärnor, 75 kr på rean (har kostat 250:-), Lindex










Två par finfina skor, 228 kr på skopunkten. såå söta och tuffa!!


Nej nu ska jag gå och fixa köttet som ska ner i marinad samt förbereda salladen till dagens lunch!

Ha en underbar valborgsmässoafton!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0