vårkänslor

Ja de senaste dagarna har gett mig vårkänslor. solen har värmt och det har varit skönt ute. ca 17 grader hade vi här i går. men idag då jävlar så ska det regna. nåja våren är ju här iaf..  blommorna börjar komma upp. mina o alicias hemmaodlingar börjar ta sig!

JA vad händer här hemma då? NADA!! jag jobbar, PEter jobbar och alicia är på dagis. när jag inte jobbar så pluggar jag så just nu känns det i kroppen att man inte hinner vara ledig. immunförsvaret har försvunnit puts väck! fattar inte varför. förkylning börjar blossa upp i kroppen och tro det eller ej min överläpp har totalt försvunnit under flertal blåsor (se smsinlägg!) sååå jävla jobbigt.. ska man aldrig få vara frisk? nej tydligen inte!

Nej usch jag tror jag deppar ihop totalt... så i kväll efter ärtsoppa och pannkakor så ska jag avnjuta en glass som jag aldrig testat förut. hallon/lakris från sia.. ska bli spännande!! nåja man får synda när man är gravid!!!

Till helgen ska vi åka ner till syster min!! hennes yngsta son fyllde 3 för ett tag sen så det ska bli 3årskalas! kul o träffa hela släkten!! BAra jag inte blir för sjuk för det så ska jag ner dit!!

Nej nu ska jag börja med maten!
PS glöm inte att kommentera!! det är kul att få någon respons emellanåt!!
KRam Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0