detta jäkla snöfenomen!!!!

ja det är ett rent helvete!! för idag var det meningen att jag o alicia skulle åka in till jönköping och träffa becca o heike och barnen, men som min vanliga oturså hade det snöat 15 cm i natt och mer kom under förmiddagen här!! har lite svårt att komma ut från vårat hus men det går nog, men jag kände inte att jag vågade åka. för jkpg har en förmåga att bli kaotiskt vid snöoväder!! så vi stannade hemma istället!

Vi klädde på oss massa kläder jag och alicia och gick ut o lekte lite i snön. jag tog fram en hink o en spade till alicia  och hon fick leka lite medan jag försökte gräva fram bilen och sopa av bilen. bilen hade ett tjockt lager med snö på sig så det tog sin lilla tid att få fram den.. sen busade vi lite innan vi gick in o drack varm choklad och sen somnade alicia i soffan..

Snart ska vi försöka oss på att åka till affären och handla lite.. lovade visst alicia lite lördagsgodis så det ska hon få!!! och så ska jag försöka hitta på  något som vi ska äta ikväll och lite till immorgon då vi ska bbjuda svärföräldrarna på söndagsmidddag i form av plommonspäckad skinkstek!

Nehej passa på att plocka undan innan tösen vaknar!

Trevlig helg på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0