äntligen friska...

japp så är det. eller någorlunda iaf.. har fortfarande hosta men det lär ju ta ett tag innan den försvinner.. men annars mår vi bättre. alicia mår oxå bättre och idag var första dagen för henne på dagis.. skönt för oss allihop.
det är inte lätt att ha en extremt energisk och trotsig 2½åring hemma när man inte mår bra. hon blev nog bättre före mig och har farit runt här hemma som en virvelvind och jag har inte kunnat vända ryggen åt henne för då hittar hon på med en massa bus.. men idag får hon iaf leka av sig ordentligt på dagis. det mår hon bara bra av.  o jag får en möjlighet att plugga o vila!!

Ställde mig på vågen. -3 kg sen inskrivningen hos BM.. känns ju sådär att gå ner i vikt när man är gravid men är man sjuk och inte har kunnat äta ordentligt så går man ju ner i vikt.. för det lilla jag får i mig det tar ju bebisen direkt.. men men det kanske är en bra bantningsgrej det här med att vara gravid. hoppas bara att aptiten kommer tillbaka. visst äter jag ju nu men det smakar nada och det behövs inte mycket för att bli mätt.. eller illamående för den delen..

Fick ett roligt besked igår. våra kompisar helen&mikael fick en liten dotter igår. blev såå glad! o det första alicia sa var att jag vill oxå ha en sån! haha sötnosen min.. nåja vi märker väl i augusti vad det blir för något. men man blev ju väldigt sugen på att få sin bebis nu!! och vilken födelsedagspresent Vilgot fick. en lillasyster dagen innan han fyllde 3 år. GRATTIS VILGOT!

Sitter o försöker räkna ut när jag får havandeskapspenning. den 20/21 juni om jag inte räknat fel. ska bli sååå skönt faktiskt. att slippa jobba o bara vara hemma med min älskade dotter.. det blir ju lite lättare när man kan vara ute o leka i stället för att bara vara inne.. för i detta väder som är nu är inget kul att vara ute i..

nehej åter till pluggandet då!

KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0