sista pluggdagen innan skövde..

japp så är det.. i morgon åker jag till skövde för att gå på 2 dagars föreläsningar och för en gångs skull tar jag in på vandrarhem över natten. det blir för tufft att köra fram o tillbaka för två dagar. en dag okej men inte två.. så snart ska jag skjutsa lillflickan till dagis och sätta igång med plugget.. det känns lite segt men skönt ändå eftersom jag i morgon får lite repetition på det hela!

I morse vaknade jag när peter gick till jobbet.. det lät något grymt när han gick o jag började fundera på vad han höll på med! men men vi gick upp halv sju och myste lite.. alicia ska sova hos farmor o farfar nu i två nätter medan jag är i skövde. så jag kommer att sakna skitungen!! men men sånt e livet..

Fick veta nu på morgonen att man kunde gå in på skatteverket o kolla hur mycket man får tillbaka på skatten, men med min vanliga otur så är det för många inne samtidigt.. suck.. har inte folk något bättre för sig så här på morgonkvisten? Hoppas bara jag får tillbaka något.. men man vet ju inte..

Nehej nu ska jag försöka göra lillstumpan iordning. kamma håret, borsta tänderna och klä på.. hm.. hoppas på mindre bråk än vanligt!!

HA en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0