Snö o skit..

fan att det ska börja snöa nu! jag som hade sett fram emot att våren äntligen var på väg o så ska det börja om igen!! JÄVLA SKIT!! är såå trött på detta nu, på att frysa, på att se ut som en snögubbe så fort man går utanför dörren.. nej nu får det räcka!!! GE MIG SOL O VÄRME NU TACK!!!

Sitter på jobbet och planerar för framtiden.. jag planerar att jobba fullt maj ut och sen jobba 2 dagar i juni och sen ta semester i 3 veckor för att följa upp detta med havandeskapspenning. känns som ett bra beslut. det känns bara tyngre för varje dag som går och jag kan inte längta mer efter ledigheten! visst kommer jag ju att sakna jobbet men samtidigt kommer det att vara underbart att kunna ägna mig åt alicia och sen den nya bebisen! ska bli skönt att få gå hemma igen.

sitter även o funderar på tiden efter mammaledigheten. det känns sådär att gå tillbaka till nattjobb sen. nu får vi ju lämna alicia hos farmor o farfar över natten då det inte funkar med lämning på dagis o så. det känns inget vidare. nu går det väl an med ett barn borta men sen med två barn så kommer det aldrig att fungera. det gör ont i mammahjärtat varje gång vi lämnar bort alicia över natten. Vet inte hur chefen kommer ställa sig till detta. jag vet ju att det kommer att finnas en tjänst på hestragården framöver då en där ska gå i pension och jag är sugen på att jobba där då det är såpass nära hem sså det kan fungera att lämna barnen på dagis! nåja jag ska meddela chefen längre fram isånnafall... och är det så att hon inte kan erbjuda något sådant så får jag väl söka mig någon annanstans. jag trivs iof med nattarbete för man jobbar få pass, men jag kommer inte att palla detta med två barn!

Nej nu ska jag fortsätta jobba!

GOD NATT!

Kram hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0