Smärta, mors dag och så ultraljud!!

Hej på er..

Ja de senaste veckorna har jag haft fruktansvärt ont i min rygg. det har kommit och gått, men inte suttit i så farligt. men i fredags så fastnade ryggen på mig. det var efter att alicia råkat klämma sin tumme i bildörren som jag slet upp henne i famnen och sen "sprang" in med henne. man glömmer allt vad sina egna krämpor är när ens små gör sig illa. vad är väl en rygg mot en dotter??!! japp.. efter detta fick jag en låsning i ryggen som fortfarande inte har släppt. jag jobbade fredagnatten men var hemma lördagsnatten. jag hade så ont och orkade inte jobba... och nu sitter jag här på måndag morgon och ryggen är fortfarande inte bra.. suck.. men idag ska jag besöka sjukgymnasten så får vi se vad de kan göra åt min stackars rygg..

I går var det mors dag. vi var hos svärföräldrarna på lunch och sedan på kvällen kom de hit och åt smörgåstårta. en trevlig dag. men ingen present fick jag:( men det ska jag inhandla idag!!! ;).

Idag är det dags för tillväxtultraljud!! ska bli spännande. beställde tiden i borås då jag tyckte att ulricehamnsapparat inte var någon höjdare.. men det är tydligen en läkare som ska utföra ultraljudet oxå.. hoppas på att få höra att moderkakan flyttat på sig... annars blir det väl kejsarsnitt... så jag ska passa på och shoppa lite trots min smärta medan jag ändå är i stan!!!

I eftermiddag är det sista föräldraggruppsträffen!! ska bli kul..

HA en bra dag!! jag återkommer i kväll med info från ultraljudet!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0