Nya + lite gamla bilder

Hej!

Ja jag har ju lovat att lägga in bilder så här kommer de!!

Ett besök hos kusinerna.. alicia fastnade för kusin izacs docka!!


Kusin Kevin sitter på en "hittad" moped!!


Kusin Izac fyllde 2 år i mars..


Coolingen Izac!!


alicia med moster Linda och i bakgrunden morbror Niclas


Ja ni... se o njut ;) haha denna "fina" skulptur hittade vi på en promenad i simrishamn..


Alicia för ett bra tag sen.. vi var ute o lekte lite..


JO mamma jag VILL gå ut!!!!!haha såååå söt..


Vi var o lekte lite med vilgot.. sötungarna skulle sitta o läsa i vilgots gamla vagga..


vinter/vårpromenad


Mmm mums med frukost!!


Lekparksbesök..


Lek-och fruktstund med vilgot!! *småbarnskärlek*


Besök hos mormor&morfar; lek i vattenpöl, gunga o dylikt..o lillfisan hon snodde mammas glass;)


Utelek hemmavid!!


Besök på gislaveds marknad med helen & vilgot


Att gå i mammas fospår...


utelek...


Vår lilla trollunge!!! SÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖT


Fika ute i det sköna!! 


Sötnosen min!! klart man ska göra det man själv tycker är bra!!


På besök i stugan i bergshammar.. alicia o elina leker med en vovve!!


Åka rutschkana med morbror niclas är kul


GLASS ÄR GOTT!!


Nej nu måste jag åka o jobba fler bilder kommer i morgon!!

Ha det bäst kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0