Vilken dag:-) idag vaknade vi sent. Halv t...

Vilken dag:-) idag vaknade vi sent. Halv tio för att vara exakt. Skönt med sovmorgon nu för tiden. Det behövs:) de senaste veckorna har jag dragits med en hemsk förkylning med hosta, snuva och feber. Det har börjat avta nu. Men min röst verkar oxå avta:( hes som sjutton. Tröttheten är väl det som håller i längst. Och samtidigt som det här så har alicia sin mest trotsiga tid. Skitjobbigt med andra ord. Hon säger inte när man säger i från. Gör allt hon inte får. Gud jag tror jag vill ta livet av henne ibland. Nej inte alls men nästan. Man vet inte vad man ska göra. Suck. Jag har ont i magen jämt och ständigt. Humöret åker upp och ner hela tiden. Men emellanåt har man världens underbara dotter som säger stackars mamma sjuk:) man ska väl inte klaga för mycket. Hellre ett rent helvete nu än i tonåren:) nu sover lillan och vi ska äta varma smörgåsar. Och kolla på film. Ha det bra kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0