skönt väder

Idag har det varit helt underbart väder. 21+ har det varit och ganska så vindstilla. Vi har varit ute nästan hela dagen och lekt, cyklat och sparkat boll. Peter o hans pappa har kämpat med att lägga plattor. Värmen har tröttat ut oss allihopa.. vi avslutade en underbar dag med grillning hos svärföräldrarna. Det känns i kroppen att man dras med en lunginflammation. orken finns inte riktigt där, värmen tär på en trots att det är skönt. MEn det är skönt att få frisk luft i sig och det är därför jag mycket hellre är ute. jag orkar väl leka en kvart ungefär åt gången men sen måste jag sätta  mig ner och vila.. Alicia får sova hos farmor o farfar i natt..

I morgon är det påskafton. Då ska vi fortsätta greja här ute. själv ska jag göra en potatissallad för första gången och städa undan här för i morgon kväll får vi gäster och ska grilla och äta gott.. hoppas på att de hinner lägga färdigt plattorna i morgon så vi kan ställa dit utemöblerna..

Här kommer bilder från dagen:


GLAD PÅSK!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0