underbara vår!!

Igår på mitt möte ringer dagis och berättar att alicia troligtvis är magsjuk. hon hade haft en misstänkt diarré! kul med jul liksom.. nåja. farmor gick o hämtade henne och hon fick vara hemma med mig idag och så även i morgon. mår hon bättre i morgon kan hon gå till dagis på torsdag. Jag får vabba i natt och förhoppningsvis kan jag jobba i morgon natt..

Igår efter att jag hämtat  hem alicia kom pappa o farfar upp med alicias gungställning och vi fick en mycket lycklig flicka då!! hon älskar verkligen att gunga!! så igår var vi ute till nästan kl 19. hon både gungade och grävde i gruset. det var verkligen skönt ute igår. solen sken, 20plus och vindstilla! underbart..



Idag ahr vi varit ute större delen av dagen, gungat och lekt i sanden, myst o så.. så underbart. de har varit runt 18 grader idag men det har blåst en hel del i dag så det var inte lika skönt som i går. jag har även haft maktkamp med min dotter nu ikväll.. gud vad jag blir trött på det.. är det nån som vill adoptera henne så får ni det!


I morgon står storstädning av huset på schemat, men även vara ute o leka.. sen ska vi åka o handla lite till påsk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0