Min stora lilla duktiga flicka!!

ja idag har hon varit såååå duktig.. mammas lilla stora flicka har kissat på pottan för första gången!! snacka om att man blir stolt..

Den senaste tiden har varit fylld av studiedag med jobbet, plugg, städ, bak och bad o bus..

I lördags var vi, jag, alicia, Anya och elina till svenljunga badhus och badade.. såå kul var det. alicia trivdes i vattnet som en liten fisk, trots ett antal kallsupar.. vi provade på bubbelpoolen men det var ingen höjdare för alicia som mest ville upp.. men men en minut hann vi med iaf...

På lördagskvällen var jag i borås och träffade PI, underbart.. det var länge sen vi träffades.. vi tog en fika på Café Bakgården(?!?) och sen gick vi på bio. vi såg The Green Hornet.. en actionkomedi, i 3D. Värd att se!

I söndags var vi hos svärföräldrarna och åt lunch. Resten av dagen tog vi det lugnt..

I måndags gick vi upp tidigt! 05:20 för att vara exakt.. Jag skulle vara i Gislaved kl 07:30 och peter skulle jobba, alicia var på dagis. Vi skulle på studieresa till jönköping. Först skulle det vara en föreläsning av en läkare men det blev inställt pga att läkaren VABBADE. Vi fick fika på kommunhuset och sen blev det ett studiebesök på SOS ALARM. Spännande faktiskt.. Eftter det fick vi lunch på Restaurang Guvernören. Maten var dock sådär... men men graatis är la gött ändå!! sen åkte vi tillbaka till Gislaved..

I tisdags (igår) jobbade peter, jag var hemma o pluggade och alicia var på dagis..

I dag (onsdag) jobbar peter hemmavid, jag pluggar och alicia är på dagis. I eftermiddag ska jag åka till en gammal kollega som gick i pension i julas. han har bjudit hem oss kollegor till sig! Ska bli kul.. Blir inte så sent då två av kollegorna ska jobba och vi samåker så förhoppningsvis är jag hemma till 21-21:30.

I morgon (torsdag) ska jag plugga på fm, vila på em och gå ut på 1:a natten av två, peter jobbar och alicia är på dagis. Ska försöka packa lite då med!

På Fredag ska alicia till dagis, peter jobbar och jag sooooover och går ut på sista natten. Ska packa färdigt!!

På lördag åker vi alla tre upp till oxelösund och hälsar på föräldrarna/svärföräldrarna/morföräldrarna och alla andra.. ska bli kul. jag får sova i bilen upp!!

På söndag tänkte jag att jag kanske går på barnbasaren i Rosvalla. skulle vara kul o se hur det är där!! och kanske hitta något kul!!


Idag fyller min älskade morfar år!! GRATTIS!!!!

Jag sitter o läser lite i en "gammal" bblogg om alicia  (http://aliciaklasson.blogg.se) Det är kul att läsa och se bilderna på alicia. Det finns ju äver den andra hemsidan (www.hagaflickorna.filosoferar.se). Får se om jag hinner läsa lite medan jag äter frukost!!

Ha en bra dag!

KRam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0