Framme i skövde:) äntligen är jag framme. ...

Framme i skövde:) äntligen är jag framme. Åkte lite tidigare än planerat då jag ändå var färdig. Tjugo över sex åkte jag hemifrån och nu är jag framme på högskolan. Skönt. Resan gick bra. Fint väglag var det hela vägen. Fick parkeringsplats på den närmaste studentparkeringen så det blir inte så långt att gå sen när det är dags att checka in på vandrarhemmet. I dag blir det föreläsning om barnpsykiatri mellan 9:15-16:00. Efter det blir det lite shopping och sen en lugn kväll på vandrarhemmet. Då jag inte känner någon som går kursen med mig så räknar jag inte med att gå ut och äta ikväll. Men det gör inte mig något. Kan vara gott med en lugn kväll på egen hand. Ha det bäst kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0