såååå trött på denna skit just nu!!

ja så är det.. hatar att vara sjuk.. hostar ihjäl mig och får febertoppar stup i ett. jag svettas ihjäl oxå..hela hemmet förfaller känns det som.. har ju nada ork till att städa eller plocka o alicia som "inte kan" plocka upp efter sig.. en sambo som inte kan förstå att jag mår dåligt emellanåt.. men visst idag har jag orkat plocka i o ur diskmaskinen, samlat i hop skräp lite överallt och förberett lite mat. ska ärligt säga att det isf blir den först riktiga maten sen i går morse/lunch. har ingen aptit men dricker mycket. springer på toa hela tiden oxå för dessa hostattacker sätter fart på blåsan!! ska ju egentligen jobba söndag o måndag natt men får vara hemma då för jag orkar knappt göra någonting. orkar inte ta hand om min dotter riktigt som jag borde så hon får sova hos farmor o farfar och gå till dagis på måndag!

Nej nu kommer mina älsklingar hem här.. alicia har varit iväg med pappsen hela dagen så att jag ska få vila... så nu får jag gosa med min dotter lite!!

Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0